Πέμπτη, Ιουνίου 02, 2005

Βόλτα στο Super market

Η γυναίκα μου, μου δίνει το χαρτάκι με τα ψώνια. Θα μας πάρει καμμιά ωρα, σκέφτομαι...
Το super ασφυκτικά γεμάτο. Κόσμος πάνω κάτω, ζαλίζομαι. Το κεφάλι μου πάει να σπάσει...
- Φεύγω, πάω λίγο στα βιβλία...
- Ελα δω, έχουμε πολλά ψώνια!
- Ξεκίνα και θα ρθω σε λίγο...
Στο stand με τα βιβλία δεν είναι κανείς. Μόνος, άνετος και ήρεμος ψάχνω για καινούριες κυκλοφορίες. Προσπερνάω τον Κώδικα Davinci και τα DanBrownίστικα και κολλάω στον αγαπημένο μου.
"Η μυστηριώδης φλόγα της βασίλισσας Λοάνα".
Το τσίμπησα και πήγα στη σειρά μου για κασέρια. Τελικά το βράδυ δεν θα δω ΑΥΠΝΙΕΣ...

1 σχόλιο:

ka8y είπε...

Έκανα το "λαθος" και πήρα το γνωστο στην ελλάδα "Illuminati". (Στα αγγλικα angels & demons νομίζω).

Δεν έβρισκα τίποτα άλλο στα αγγλικά δυστυχώς εδω πάνω...

Συνηδητοποιήσα οτι ο τυπάς έχει μια ρεπλίκα.

Ο επιστήμονας κοιμάτε, τον ξυπνάνε για κάποιο φόνο, πάει με τα χίλια ζόρια, εμφανίζεται η κόρη/εγγονή του φονευμένου και μαζί προσπαθούν να λύσουν το μυστήριο.

Τι να πω. Λες κα διαβαζα το da vinci αλλά αντί για την γαλλία να είναι στο βατικανό..

boooooooooring θα έλεγα...