Πέμπτη, Ιουνίου 09, 2005

Έκθεση βιβλίου (και τα συναφή)

Ωραία μέρα σήμερα στη Θεσσαλονίκη! Τέλειος καιρός, ήλιος... Είμαι σπίτι, έχω τελειώσει με τα μαθήματά μου (οι μαθητές μου βαριούνται, καθώς ο ήλιος βαράει και οι εξετάσεις έρχονται) και σκέφτομαι τι να κάνω το απογευματάκι.
Τελικά το βρήκα, θα πάω για καφεδάκι παραλία (τι πρωτότυπο!) και μετά απέναντι στην έκθεση βιβλίου!
Κάθε χρόνο κατεβαίνω με το typhoon μου στον Λευκό Πύργο και τριγυρνάω στα περίπτερα της έκθεσης. Χιλιάδες βιβλία και τίτλοι περνάνε μπροστά από τα μάτια μου και προσπαθώ να διαλέξω ποια θα αγοράσω.
Πέρσι πήρα κάτι βιβλία Φυσικής, μία συλλογή από αρχαίες τραγωδιές και κωμωδίες και ένα βιβλίο του Καζαντζάκη που δεν είχα (Όφις και κρίνο). Φέτος πιστεύω να το διασκεδάσω εξίσου...
Όσοι είναι Θεσσαλονίκη και βαριούνται, ας περάσουν απ την έκθεση βιβλίου.Σίγουρα αξίζει τον κόπο...
Υ.Γ. Θα πλακωθώ πάλι στους λουκουμάδες με μέλι και καρύδι που φτιάχνει ο τύπος στην παραλία.Σλοοουρπ, τα σάλια μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: