Τρίτη, Φεβρουαρίου 20, 2007

Take five from me...

Συνεχίζω και 'γω την πυραμίδα (μετά από το κάλεσμα της ka8y), ακούγωντας jazz και το Take Five των Dave Brubwck Quartet:

1) Είμαι μοναχοπαίδι. Αυτό σημαίνει ότι είμαι εσωστρεφής, λιγομίλητος και έχω κάποια προβλήματα επικοινωνίας (αρχίζω να με φοβάμαι ...)
2) Είμαι 112 κιλά. Είμαι δηλαδή huge guy...
3)Γράφω τραγούδια (στίχους και μουσική). Προσφάτως, άρχισα να γράφω και διάφορα διηγήματα.
4)Είμαι καθηγητής Πληροφορικής, αλλά υπολογιστή αγόρασα στα 18 μου. Κακό αυτό, ε;
5)Είμαι φανατικός Παοκτσής, αλλά κανείς (σχεδόν) δεν ξέρει ότι όταν ήμουν μικρός - μέχρι τα 8 μου - υπήρξα και Ολυμπιακός, Άρης, Ηρακλής και ΟΦΗ!!!

Καλούνται να ακολουθήσουν (αν θέλουν φυσικά) οι παρακάτω:

1) menkatsa
2) efrizos
3) trikalos
4) ch4os 4rch1tect
5) Βαριεστημένα Τούβλα

1 σχόλιο:

holyme είπε...

1. Είμαι ο μεγαλύτερος αδερφός. Άρα μάλλον πρέπει πάντα να είμαι ο καλύτερος, να ξεχωρίζω!
2. Ενώ δεν μου φαίνεται έχω ένα απίστευτο μικρόβιο να κάνω τα πράγματα καλύτερα από τους άλλους (ή μήπως μου φαίνεται και δεν το έχω πάρει χαμπάρι;)
3. Δεν μπορώ να πω την φράση "δεν ξέρω" ακόμα κι όταν δεν ξέρω:-)
4. Δεν κλαίω ποτέ μπροστά στους άλλους, αλλά έχω κλάψει πάρα πολλές φορές μόνος μου...Δύσκολο να είσαι περήφανος και να πονάς...
5. Αλλά ο ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ, όχι σαν κάτι τύπους που ψάχνονται και στην ώριμη ηλικία των 8 κατασταλάζουν :-)

...Νικόλα ποτέ δεν έχω πειβ αυτά τα πράγματα για την πάρτη μου..:-)