Τρίτη, Σεπτεμβρίου 05, 2006

ΟΛΟΙ ΛΗΜΝΟ...


Τελικά όλοι ήρθαν Λήμνο. Ο φίλος μου ο Αλέξης, η ka8y, o fantus, όλοι οι κανούριοι εκπαιδευτικοί στη Λήμνο.
Μετά τον αρχικό προβληματισμό, αφού τα παιδιά ανήκουν στους κλασικούς υπεράριθμους (λάθη του υπουργείου ταλαιπωρούν πολύ κόσμο), ήρθε η διασκέδαση.
Εις αναμονήν της απόφασης του ΠΥΣΔΕ, γυρίζουμε το νησί. Ή μάλλον τις παραλίες και τις ταβέρνες του νησιού.
Οι ρακέτες έχουν σπάσει από την υπερβολική χρήση στην παραλία, τα μπαλάκια έχουν ξεφουσκώσει, ψάχνουμε να βρούμε φιλέ για beachvolley.
Εγώ αραχτός (δεν είμαι για πολλά αθλήματα), τους χαίρομαι και προσπαθώ να τους συμβουλέψω σε ότι γνωρίζω.
Παρεπιπτόντως, έχω ξεκινήσει με το σχολείο και τώρα εξετάζουμε αυτούς που έμειναν τον Ιούνιο.
Φωτορεπορτάζ από τις παραλίες όταν ο fantus αδειάσει την ψηφιακή του...

ΥΓ1.:Το postάκι αυτό είναι και εκ μέρους των άλλων παιδιών που δεν έχουν Internet.
ΥΓ2.:Σήμερα ενεργοποιήθηκε η DSL μου. 1024 ... ή και 2048...

5 σχόλια:

ka8y είπε...

Poy tha paei, tha valoume kai emeis internet ta kakomoira.

Moy leipoyn oi paralies trela!

filakia!

Pixel Sprite είπε...

Εάν βρείς εκεί γύρω κανένα Μενέλαο πληροφορικάριο, καινούριος σαν εσένα, στείλε του φιλάκια από το Brighton. Να περνάτε όμορφα..!

nygeion είπε...

Φυσικά και θα του δώσω!!!

nygeion είπε...

Τσέκαρε και το καινούριο post της ka8y. Εκεί θα δεις και φωτό με τον Μενέλαο (και με εμένα...)

Pixel Sprite είπε...

LOL twra ton eida ton atimo liazetai kai gw phzw sti vroxaaaaaaaaa!! oust! (na pernate teleia...!)