Σάββατο, Μαρτίου 10, 2007

Take 7 from me (Cinema)...

Ακολουθώντας πιστά την εντολή του dtsomp, αναφέρω παρακάτω τις αγαπημένες μου ταινίες (Η επιλογή έγινε βάσει της εντύπωσης που μου έκανε η κάθε ταινία, όταν την πρωτοείδα. H σειρά δεν παίζει ρόλο):

1) Lord of the Rings. Απλά, χάζεψα όταν την είδα. Και έγινα φαν.
2) Amelie. Τελικά υπάρχουν ωραία παραμύθια. Και το να ονειροπολείς είναι αναγκαίο.
3) Kill Bill. Πάντα μου άρεσαν οι δουλειές του Ταραντίνο, αλλά σ' αυτήν την περίπτωση έμεινα με το στόμα ανοιχτό.
4) Usual Suspects. Ημουν νεαρός έφηβος όταν είδα την ταινία και κατάλαβα ότι υπάρχουν ταινίες που δεν μπορείς να μαντέψεις το τέλος...
5) Της Κακομοίρας. Ακόμα το βλέπω, όποτε το βρω μπροστά μου. Οι καλύτερες ατάκες του ελληνικού κινηματογράφου... (Ζήκος for ever)
6) Requiem for a dream. Νομίζω ότι το στομάχι μου πονούσε αρκετή ώρα μετά την ταινία. Πέφτεις, πέφτεις και δεν σταματάς πουθενά...
7) Matrix. Με μάγεψε η ιδεα της εικονικής πραγματικότητας. Πάντως η ταινία έχει μερικά πολύ βαθιά νοήματα...

Παρακαλώ να ακολουθήσουν οι γνωστοί - άγνωστοι (και όχι απαραίτητα 7):
menkatsa
efrizos
trikalos
fantus

ΥΓ.: Υπάρχουν και πολλές άλλες ταινίες που τις θεωρώ αριστουργήματα, αλλά αυτές τις είδα μεγαλύτερος και τις εκτίμησα κυρίως από καλλιτεχικής απόψεως. Οι παραπάνω (συν πέντε - έξι ακόμα) απλώς μείνανε για πάντα στο μυαλό μου.

1 σχόλιο:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Σωστος!!!!