Σάββατο, Φεβρουαρίου 25, 2006

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ, ΟΕΟ;

Κατέβηκα να ψωνίσω σήμερα το πρωί (μαναβική και τρόφιμα γενικώς), αλλά δεν βρήκα σχεδόν τίποτα. Κι αυτά που βρήκα μου φάνηκαν ακριβούτσικα.
Μιλάω με τον μανάβη και μου εξηγεί ότι λόγω της απεργίας των ναυτικών (έχει μέρες να ρθει καράβι) έχουν ανέβει οι τιμές. Φεύγω και πάω στο κέντρο τύπου να πάρω κάτι περιοδικά και εφημερίδες. Προς μεγάλη μου έκπληξη εφημερίδες υπάρχουν (έρχονται μάλλον με αεροπλάνο), αλλά από περιοδικά τζίφος. Μόνο παλαιότερα τεύχη και τίποτα καινούριο. Ήθελα να πάρω το "ΣΙΝΕΜΑ" που έχει δώρο το εκπληκτικό "Η θάλασσα μέσα μου", όμως υπήρχε μόνο του προηγούμενου μήνα. Στην ερώτησή μου για το πότε θα έρθει το καινούριο τεύχος, ο υπάλληλος μου απαντάει αόριστα: "Το απόγευμα ή αύριο ή όποτε θα ρθει καράβι τέλοσπάντων..."
Σαφέστατος ο τύπος...
Τελικά πόσο εύκολα και γρήγορα μπορεί να παραλύσει ένα κράτος;

Δεν υπάρχουν σχόλια: