Πέμπτη, Νοεμβρίου 10, 2005

ΑΠΕΡΓΙΑ?

Σήμερα ένιωσα πως είναι να κάνεις απεργία.
Όταν είχε γίνει η συνέλευση για να αποφασίσουμε ποια θα είναι η στάση μας υπερίσχυσε το ναι.
Εγώ ψήφισα υπέρ της απεργίας, γιατί ιδεολογικά δεν θα μπορούσα να είμαι απεργοσπάστης.
Έλα όμως που υπάρχουν σοβαροί λόγοι για να είσαι, χωρίς πραγματικά να το θέλεις...
Πρώτα απ' όλα, υπάρχει η υποψία ότι οι απεργίες γίνονται απλώς για να γίνονται...
Σίγουρα δεν είναι τυχαίο που γίνεται Πέμπτη και Παρασκευή και έτσι δημιουργείται ένα υπέροχο ΠΠΣΚ! Πολλοί πιστεύουν ότι η απεργία, αν δε είναι διαρκείας, δεν ζορίζει το κράτος, αλλά αντίθετα το ωφελεί (γλυτώνει πολλά λεφτά).
Τέλος, για εμάς τους νεοδιόριστους κυρίως (κι όχι μόνο), μείζον θέμα είναι το οικονομικό.
Θα πληρωθούμε - στην καλύτερη περίπτωση - τον Δεκέμβρη και ήδη έχουμε ξοδέψει ένα κάρο λεφτά... Οπότε και τα 100 Ευρώ που χάνουμε λόγω της απεργίας κοστίζουν.
Έτσι, συμπέρανα ότι και οι απεργοί (με όντως σοβαρά αιτήματα - παιδεία, μισθολογικά κτλ.) και οι απεργοσπάστες έχουν δίκιο...
Εγώ επέλεξα να είμαι απεργός - με απώλειες κι όχι για ξεκούραση - και είμαι καλά με την επιλογή μου.

Άλλωστε, μου το 'παν και οι μαθητές μου σήμερα στην καφετέρια...

- Κύριε, είστε σωστός που κάνετε απεργία!!!
- Μάλλον ναι ...
(αλλά όχι για τους δικούς τους προφανείς λόγους :))


Δεν υπάρχουν σχόλια: