Τετάρτη, Νοεμβρίου 29, 2006

Καθημερινότητα...

Ήρεμα τα πράγματα. Όλα κυλάνε ήσυχα.
Ολόκληρο σχεδόν το σχολείο λείπει σε εκπαιδευτική εκδρομή στην Κομοτηνή.
Έχουν μείνει ελάχιστοι μαθητές και έτσι κάνουμε επαναλήψεις ή εκμεταλλευόμαστε το χρόνο δείχνοντας τους κάποιες ενδιαφέροντες παρουσιάσεις ή documentaries.
Είχα και κάτι δουλειές με συμβολαιογράφους, έτρεχα για την αίτηση μετάθεσής μου, χάλασε κι ο καιρός...
Μέτρια πράγματα, μέτρια διάθεση...
Αυτή η χρυσή μετριότητα που μου τη σπάει...


ΥΓ.: Ακούω Placebo - Bitter End την ώρα που postάρω...
Άσχετο.
Η διάθεση μου θα φτιάξει πολύ γρήγορα.
I just can feel it...

4 σχόλια:

holyme είπε...

Νικόλα κι εμένα μου τη σπάει η μετριότητα:-)!Γι αυτό πίνω τον καφέ μου σκέτο...:-)

nygeion είπε...

Σωστός ο παίκτης:)
Τέτοια ακούω και μου φτιάχνει η διάθεση!
Μπράβο, ρε Ζωάρα!!!

demonia είπε...

Καθήγητης και ροκ,μέταλ...?Τα συγχαρίκια μου!

holyme είπε...

Demonia, το ροκ δεν είναι μόδα όπως πολύ καλά ξέρεις και ζείς:-)!Είναι αποψη και στάση ζωής:-)