Παρασκευή, Δεκεμβρίου 01, 2006

Καλό μήνα...

Καλό μήνα σε όλους.

Μπήκε ο Δεκέμβρης τελικά. Η χρονιά τελειώνει σιγά-σιγά και συνήθως ακολουθεί ο προσωπικός μας απολογισμός.

Η σκέψη μας στριφογυρνάει γύρω από τις γιορτές, από τα δώρα, τις διακοπές, τα χιόνια, τα σκι, τα παραδοσιακά καταλύματα...

Κάνει κρύο, φυσάει και περιμένουμε όλοι τα χιόνια...

Στο σχολείο πέφτουν βροχή τα διαγωνίσματα, οι μαθητές θέλουν να φορτσάρουν πριν τις διακοπές, αλλά δεν μπορούν...

Στην πόλη, οι δρόμοι ερημώνουν μετά τις 20:00...

Στο λιμάνι δεν κουνιέται τίποτα. Μόνο μια τράτα που φέρνει τα απογεύματα φρέσκα ψάρια...

Μαζευόμαστε κυρίως σε σπίτια, όχι σε μαγαζιά...

Κρύο έξω, ζέστη μέσα (στην ψυχή).

Μ΄αρέσει ο Δεκέμβρης.

4 σχόλια:

holyme είπε...

Πώς κυλά ο χρόνος Νίκ ε; Και πώς κάνει κύκλους;
...κι όταν θα είστε σπίτι σας εδώ με την Μόνικα, θα τα θυμάστε αυτά τα χρόνια στη Λήμνο, τα χιόνια, την τράτα, την μικρή παραθαλασσια πόλη που για δύο χρόνια σας είχε δέσμιους(;;;) σας είχε άραγε; ή ήταν γλυκιά η παραμονή και η προσμονή;; :-)

Ανώνυμος είπε...

(Έτσι έτσι ανεβήκαμε βλέπω)
Από χθες που είδα τον Δεκέμβρη στην ημερομηνία, μετράω κι εγώ αντίστροφα. Δεκέμβρης είναι ο αγαπημένος μου μήνας και τα Χριστούγεννα η αγαπημένη μου γιορτή. Δεν βλέπω την ώρα να γυρίσω στην πολή μου και στους ανθρώπους που αγαπάω...

Christmas
Lead and we'll follow
Hope and tomorrow
Magic and dreams

You are all this and more now
Childhood recalls how
You are
Visions and...

Christmas
We are your children
You take us back when
Ever we call
Each year we are here waiting
Anticipating
As the snow starts to fall

Merry Christmas

Trans Siberian Orchestra - A STAR TO FOLLOWx

ka8y είπε...

Εμείς σε (λίγο) πιο μεγάλη πόλη, δεν μπορώ να πω οτι μου λείπει το σπίτι μου...

Είναι λίγο περίεργα να μην νιώθεις πουθενά σπίτι σου βασικά..

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά, να σε χαίρονται όσοι σε αγαπάνε, να σε χαίρονται τα blog, να σε χαίρονται οι μαθητές σου...