Δευτέρα, Δεκεμβρίου 18, 2006

Δωράκι for me...

Οι γιορτές ήρθανε.
Αρχίζουν οι υποχρεώσεις, κοινώς τα δώρα. Ευτυχώς αυτά τα αφήνω στη monix, που ξέρει και να ψωνίζει.
Το μόνο δώρο που αποφάσισα να πάρω μόνος μου είναι το δικό μου.

Πεταλιέρα με διάφορα (άπειρα?) εφφέ, προσομοιώσεις ενισχυτών, ηχείων και μικροφώνων, ό,τι πρέπει για οποιονδήποτε κιθαρίστα.

Το μόνο που δεν ξέρω είναι από που θα την αγοράσω...
Thomann.de 399 Ευρώ
Musicorama.gr 429 Ευρώ

Περιμένω να δω και τις τιμές της Θεσσαλονίκης (Στόλλας, zozef, Νάκας, ΝτοΡεΜι κτλ.)

Για καλό headbanging...

ΥΓ.: Μετά την ανάγνωση του post του trikalou δεν θα ασχοληθώ ξανά με το ψάρεμα στο blog μου...

3 σχόλια:

dtsomp είπε...

Μπαρμπα-Θωμάς δαγκωτό!

Τρομερή εξυπηρέτηση. Ο υπάλληλος με πήρε στο κινητό για να με ειδοποιήσει ότι επιβεβαιώθηκε η παραγγελία μου και αργότερα μου έστειλε sms όταν παρέδωσε το πακέτο στην εταιρεία courier.

Άσε που δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις στην Θεσσαλονίκη καλύτερες τιμές...

nygeion είπε...

Μετά την αγορά, θα postάρω εντυπώσεις. Από όπου κι αν το πάρω...

holyme είπε...

Νικόλα μου δεν παίξαμε κιθάρα μαζί στη Μύρινα!Μας το κρατώ για την Θεσσαλονίκη:-)!Τέλειο δώρο!Ξέρεις να διαλέγεις μπαγάσα :-)