Σάββατο, Νοεμβρίου 25, 2006

Χρόνια Πολλά και Ε.Σ...


Χρόνια Πολλά σε όσες γιορτάζουν.
Της Αγίας Αικατερίνης σήμερα.
Γιορτάζει η μητέρα μου...
Μητέρα, χρόνια πολλά :)

Επίσης τις ευχές μου στην Κατίνα (Κατίνα μας λείπεις...), στην ka8y(όχι δεν σε ξέχασα:) ) και στην Καίτη.

Τέτοια μέρα, πριν μερικά χρόνια, παρουσιάστηκα στον Ελληνικό Στρατό.
Ξημερώματα, φορτωμένοι με τσάντες, μαζί με το φίλο μου, τον Κόκκαλο, φτάναμε στον Αυλώνα (ΚΕΤΘ)...

ΣΤΡ(ΤΘ)...


ΥΓ: Παρόλο που γιορτάζει η μητέρα μου, να κάτι που θα ήθελα εγώ όταν μεγαλώσω...



3 σχόλια:

holyme είπε...

Χρόνια πολλά Νικόλα!Να τη χαίρεσαι την μαμά σου!:-)!Χρόνια πολλά και για την Κατίνα (σαλαμάκι:-) )

holyme είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
holyme είπε...

Όσο για την Επέτειο του Ε.Σ σου αφιερώνω ένα τραγουδάκι:

Ζητάς πατρίδα μου να μένω στην παράγκα..
Αχρηστη βάρδια σ' ετοιμόρροπη σκεπή..
Τα σύνορά της να φυλάω απ' τον ληστή..
Αυτόν που εσύ τον έχεις κάνει μάγκα..
και που μονάχη σου τον άφησες να μπει..
προσφέροντάς του τη ζωή μου για προστάντζα...