Παρασκευή, Αυγούστου 12, 2005

ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ...

Είμαι σε απόγνωση.
Είμαι σε απόγνωση.


Αφου διάβασα το post της ka8y, είπα κι εγώ να αναφέρω τις πρόσφατες μου εμπειρίες απ' το ΑΣΕΠ και τα αποτελέσματά του.

Εδώ και ενάμιση μήνα που περιμένουμε τα αποτελέσματα έχουμε τρελαθεί τελείως.
Η αγωνία στο κατακόρυφο και δεν κουνιέται φύλλο. Για εμάς τους πληροφορικάριους δεν ακούγεται τίποτα για τα αποτελέσματα.
Έτσι μένουμε μετέωροι. Να ψάξουμε τώρα για σοβαρή δουλειά σε καμμιά εταιρεία (έχουμε προτάσεις), να περιμένουμε τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ (είμαστε στο όριο), να κυνηγήσουμε την περίπτωση των αναπληρωτών(φέτος δηλώσαμε για οπουδήποτε στην Ελλάδα - κατσικοχώρια), να ασχοληθούμε γενικά με την εκπαίδευση όπως κάναμε πέρσι (ΤΕΕ, ΟΑΕΔ, ΙΕΚ, ΠΔΣ, Ολοήμερα, ECDL κτλ) ή τελικά να γίνω μαρμαράς με τον πατέρα μου;

Εχώ τρελάθεί.
Και μαζί μου και οι γονείς μου και η γυναίκα μου.
Σηκώνεται κάθε πρωί πριν από μένα και μπαίνει στο Διαδίκτυο.
- Μπα, ούτε σήμερα...
- Μπα, ούτε σήμερα...
- Μπα, ούτε σήμερα...
- Μπα, ούτε σήμερα...

Πάει, το χάσαμε το μυαλό μας...


ΥΓ. Αν κανείς έχει καμμιά έγκυρη πληροφορία για τα αποτελέσματα (χρόνος έκδοσης),
ας με βοηθήσει παρακαλώ.
Και για όποιον θέλει να δει τι επικρατεί στις τάξεις των υποψηφίων καθηγητών, ας μπει στο forum των ΚΕΠ.
Η απόλυτη τρέλα!!!

2 σχόλια:

alex είπε...

Καλή επιτυχία και υπομονή!

ka8y είπε...

Νίκο μου σκέψου σκηνικό...

Να είμαι αραχτή στην παραλία στην σκόπελο, να χτυπάει το κινητο και να μου λένε "εεε δεν πέρασες"..και γαμώ τις διακοπές ε?

τουλάχιστον να περάσει ο φίλος μου, μπας και στρώσουν τα πράγματα!