Πέμπτη, Ιανουαρίου 10, 2008

Διακοπές τα Χριστούγεννα - Εργένης ή couple?

Πέρασα καλά τα Χριστούγεννα. Έφαγα αρκετά, συνάντησα συγγενείς, φίλους.
Πήγα το ταξιδάκι στο Λονδίνο (μετά της συζύγου) με μεγάλη παρέα. Είδα μέρη, κόσμο. Είχα και τα γνωστά τρεξίματα με το σπίτι που φτιάχνουμε (οικογενειάρχης γαρ). Ένιωσα ότι δημιουργούμε κάτι.

Μίλησα με φίλο μου εργένη. Ο οποίος "σιχάθηκε" τον εαυτό του από τα ξενύχτια και τις ατασθαλίες των φετινών Χριστουγέννων. Αυτός θα ήθελε να αράξει και να περάσει τις γιορτές του ήρεμος και νηφάλιος.

Άλλοι φίλοι μου, παντρεμένοι, βαρέθηκαν τη ζωή τους. Κάθε Χριστούγεννα τα ίδια.
Αναπολούν τις μέρες της ελευθερίας τους, τις βόλτες στα μπουζούκια, τις γκόμενες, το γήπεδο...

Εγώ ευτυχώς είμαι κάπου στη μέση. Κάπου κάπου θέλω να κοπροσκυλιάσω, αλλά δεν μου λείπει και τίποτα από τις παλιές μου συνήθειες. Κάνω σχεδόν ό, τι μου αρέσει, έχω τα χόμπι μου, τους φίλους μου και , κυρίως, τη γυναίκα μου.

Τελικά, πάντα θα θέλουμε κάτι λίγο παραπάνω από αυτό που έχουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: