Κυριακή, Σεπτεμβρίου 30, 2007

Μετά από ένα μήνα...

Ναι, δεν έχω ADSL τώρα...
Τυραννιέμαι με μια dialup της κακιάς ώρας και δεν την παλεύω...
Η Forthnet κάνει 2-3 μήνες για να σε βάλει στο δίκτυο της.

Ήταν ένας δύσκολος μήνας. Απουσίαζα από την blogόσφαιρα.

Είχα δουλειές στο εξοχικό μας. Κάναμε περίφραξη και θυμήθηκα τα παλιά.
Λάσπη, τσάπα, ήλιος. Φτυάρι, άμμος, τσιμέντο, μπετονιέρα, καρότσι και ιδρώτας...
Πολύς ιδρώτας.

Η συνέχεια εξίσου σπαστική.
Προσωρινή μου τοποθέτηση σε λύκειο κωμόπολης των Σερρών.
Μετά από λίγο (3 Σεπτεμβρίου), τοποθέτηση σε λύκειο 25 χιλιόμετρα μακριά από το προηγούμενο και 110 μακριά από το σπίτι μου.
Απάλευτη αναμονή για 15 μέρες με καθημερινό πηγαινέλα χωρίς σκοπό.

Τελικά εδώ και μια εβδομάδα τοποθετήθηκα (αποσπάστηκα) σε 4 ολοήμερα δημοτικά σχολεία του νομού Σερρών.
Το πιο κοντινό βρίσκεται 90 χλμ από το σπίτι μου και το πιο μακρινό 125 χλμ.
Και κάθε μέρα πηγαίνω σε δύο δημοτικά.

Η αρχή μου φάνηκε δύσκολη στα δημοτικά με τα μικρά παιδάκια 6-12 ετών.
Αλλιώς είχα μάθει με τους έφηβους.
Με άλλον τρόπο τους φέρεσαι, αλλιώς σε βλέπουν, διαφορετικό το μάθημα...

Παράλληλα φτιάχνουμε και το σπίτι μας.
Τρέχουμε για κουζίνες, ηλεκτρικά, ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, μπάνια, γυψοσανίδες...

Πολλή κούραση αυτός ο μήνας...
Σιγά σιγά στρώνουν τα πράγματα. Μπαίνουμε σε ένα πρόγραμμα.

ΥΓ.: Χαιρετίσματα και ευχές σε όλους τους φίλους μου, συμφοιτητές και συναδέλφους μου!!!

3 σχόλια:

holyme είπε...

Ώστε είναι αλήθεια λοιπόν..σε κάποιες περιοχές της χώρας άρχισαν να μας αποσπούν σε Δημοτικά Σχολεία :-) !Δεν πειράζει ρε!Ζωάρα rulez!:-)!Καλή αρχή Νικόλα και καλή ευκολία με το σπίτι...υπομονή, θα έρθει και η DSL:-)

ka8y είπε...

Πάντως το Γπ μου είπε προχτές οτι ήσουν ο καλύτερος καθηγητής που είχαν :-) Δεν είναι αρκετό για να σου φτιαξει το κέφι? :)

nygeion είπε...

Βρε, τα κωλόπαιδα, με συγκίνησαν πάλι...
Ευχαριστώ ρε Κατερίνα.
Δωσε τους χαιρετίσματα και πες τους ότι τους αγαπώ πολύ!!!
Δεν είναι λίγο αγρίμια τα παιδιά του ΤΕΕ;
Καλή δύναμη και να περνάτε καλά με το Χρήστο στο νησί μας...