Τετάρτη, Μαΐου 09, 2007

ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ...

Οι μεταθέσεις βγήκανε. Μετά από πολύ καιρό αναμονής.

Δύσκολα τα πράγματα. Λίγες οι μεταθέσεις πληροφορικάριων, στα ύψη οι βάσεις.
Οι περισσότεροι δεν πήραν την πολυπόθητη μετάθεση.
Εγώ τα κατάφερα.
Δέκατη επιλογή μου.

Σέρρες.
Σε γνωστά εδάφη, αφού από εκεί είναι οι γονείς μου.

Άρα, το blog αρχίζει να μαζεύει τα πράγματά του.
Του χρόνου θα βρίσκεται κάπου μεταξύ Θεσσαλονίκης και Σερρών.

Καλή τύχη σε όλους.
Και στους μετατιθέμενους και στους μη.

Θα μου λείψει το νησί.
Το μόνο σίγουρο.

4 σχόλια:

dtsomp είπε...

Άντε, με το καλό δάσκαλε. Οι μεταθέσεις είναι part of the game...

Unknown είπε...

Καλή τοποθέτηση Νικόλα!Καλή υπομονή στους μη μετατιθέμενους παιδιά!

nygeion είπε...

Τελικά ήμουν πολύ τυχερός!
Πήρα μετάθεση στην τελευταία μου επιλογή και ήμου κι ο τελευταίος σ' αυτήν την επιλογή!
Στο τσακ την τσίμπησα την μετάθεση...

vampiria είπε...

Συγχαρητήρια βιβλιοφάγε μου! Καλή συνέχεια! Γνώριμα εδάφη, νέα παιδιά, νέο περιβάλλον, τα καλύτερα!

Φιλιά...