Πέμπτη, Οκτωβρίου 12, 2006

ΚΑΤΑΛΗΨΗ no2...

Σήμερα είχαμε κανονική κατάληψη στο σχολείο.

Τα παιδιά μπήκανε από χθες το βράδυ. Ήταν αρκετά οργανωμένα.
Μίλησαν σ' ένα τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό (με ωραία επιχειρήματα και σωστή γλώσσα), καθάρισαν το σχολείο, έχουν ομάδες περιφρούρησης και αντιπροσώπους για να επικοινωνούν με τον έξω κόσμο. Μας έχουν δώσει και τα τηλέφωνα των αντιπροσώπων τους για να αναλάβουνε τις ευθύνες σε περίπτωση φθορών.

Είναι άχαρος ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε τέτοιες περιπτώσεις.

Αν πάρει το μέρος των παιδιών, θα κατηγορηθεί ότι υποκινεί και συνδιοργανώνει τις καταλήψεις, ότι είναι τεμπέλης και του αρέσει να κάθεται.

Αν εναντιωθεί στην κατάληψη (για λόγους απώλειας μαθητικών ωρών), θα κατηγορηθεί ως "φασίστας", φιλοκυβερνητικός, συντηρητικός και θα χαλάσει την σχέση του με τους μαθητές.

Δεν ξέρω ποια θέση να πάρω...
Μάλλον ξέρω, αλλά θα την κρατήσω για μένα.
Την ξέρουν ήδη οι μαθητές...

Η παιδεία είναι ένα καζάνι που βράζει...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

xairomai gia to sxoleio sas kurie kathigita(ap oti katalaba).eimai mathitoudi stin athina ego kai tsantizomai giati i diki mas katalipsi einai fanera ipokinoumeni kai oi katalipsies einai fanera astixioti se oti afora ta aitimata alla kai ta sxolika mathimata.giati na mou steroun tin mathisi mou?giati na xanontai etsi tosa mathimata?giati na min akouei kaneis emas pou theloume pragmatika thn allagh alla me allous tropous diamartirias?sunaulies, ektheseis kai xilia alla dio pragmata piasarika!

nygeion είπε...

Συμφωνώ και επαυξάνω μαζί σου! Για να είναι κανείς επαναστάτης πρέπει να υπάρχει αιτία και αιτήματα. Τρόποι για να εκφράσει κανείς διαφορετική άποψη και να διαμαρτυρηθεί για κάτι, υπάρχουν πολλοί.
Πάνω απ' όλα να θυμάσαι ότι πρέπει πάντα να διεκδικούμε αυτά που μας ανήκουν και να μην μένουμε άπραγοι και θεατές στις εξελίξεις.
Χαίρομαι πάντως που ένας μαθητής έχει μια τέτοια σοβαρή και υπεύθυνη στάση.