Σάββατο, Μαΐου 13, 2006

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ...

Μετά από μεγάλη απουσία, επιστρέφω στο blog μου. Λίγο οι διακοπές του Πάσχα, λίγο οι υποχρεώσεις μετά την επιστροφή μου στο νησί, με εμπόδισαν να επανέλθω.
Μόλις πάτησα το πόδι μου στη Λήμνο, ανέβηκα στο καράβι για τη Χίο. Παρουσίαση ενός έργου που είχε φτιάξει το σχολείο μας μέσα από το πρόγραμμα Δαίδαλος (λεπτομέρειες σε επόμενο post). Ταλαιπωρία στο καράβι (μας κατέβασαν έκτατα στη Μυτιλήνη για αλλάξουμε καράβι), αλλά η Χίος ήταν η τέλεια ανταμοιβή. Τέλειο ξενοδοχείο μπροστά στη θάλασσα, φοβερό τοπίο και καλός καιρός. Η ατμόσφαιρα απίστευτη, με τους μαθητές όλων των σχολείων να είναι στο ξενοδοχείο και να περνάνε τέλεια. Δυο μέρες στη Χίο και μετά μαραθώνια επιστροφή για Λήμνο. Εγώ, η συνάδελφος και οι δυο μαθήτριες φτάσαμε Αθήνα, αλλά στη Λήμνο επέστρεψα εγώ και οι μαθήτριες, αφού η συνάδελφος δεν βρήκε εισιτήριο για την βραδυνή πτήση.

Στο σχολείο, λοιπόν, τελευταία εβδομάδα της χρονιάς και τα πράγματα μόνο χαλαρά δεν ήταν. Διαγωνίσματα, ύλη εξετάσεων, απουσιολόγια, διορθώσεις, βιβλία ύλης, βαθμοί, καρτέλες...
Όλοι τρέχανε για να είναι όλα τελειωμένα μέχρι σήμερα. Και τα καταφέρανε.

Λίγο ξεκούραση για καμιά δυο μέρες και μετά εξετάσεις. Ας ελπίσουμε να πάνε όλα καλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: