Παρασκευή, Ιανουαρίου 27, 2006

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ...

Μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα απουσίας από το blog μου, επιστρέφω με τρομερή όρεξη. Οι διακοπές των Χριστουγέννων ήταν μια τεράστια κούραση για μένα, αφού η 15ήμερη παραμονή μου στη Θεσσαλονίκη συνδυάστηκε με την επίλυση όλων των προβλημάτων και εκκρεμοτήτων, που άφησα φεύγοντας ξαφνικά μια ωραία μέρα του Οκτώβρη για τη Λήμνο.


Γύρισα πίσω στο νησί και ξανά στα ίδια (ευχάριστα). Μαθητές, διαγωνίσματα και ... βαθμοί! Ναι, ήρθε η ώρα της κρίσης των μαθητών. Με μεγάλη υπομονή και σωστή κρίση πάνω απ' όλα, παραδώσαμε τους βαθμούς μας. Τότε, ξαφνικά άρχισε να χιονίζει...
Και σταμάτησε τρεις μέρες μετά...
Η Μύρινα και όλο το νησί στα λευκά - ευτυχώς χωρίς τα προβλήματα της Κεφαλλονιάς και της Εύβοιας - και εμείς κλεισμένοι στα σπίτια με φουλ το καλοριφέρ. Μια βδομάδα τα σχολεία είναι κλειστά και έχουμε ψιλοβαρεθεί τη ζωή μας... Όχι ότι μας χάλασε κιόλας...
Προσπαθούσα καιρό να να ανανεώσω το blog, αλλά η άθλια σύνδεση του σχολικού δικτύου μου έκανε τη ζωή ανυπόφορη.
Σήμερα τα κατάφερα.
Σήμερα ήταν μια χαλαρή μέρα. Παρέα με τρεις συναδέλφους μου (και την γυναίκα μου πάντα μαζί) καθίσαμε σπίτι μας και μιλούσαμε επί παντός επιστητού. Φάγαμε, παίξαμε και λίγο κιθαρίτσα, λίγο trivial και μετά το απαραίτητο καφεδάκι τα παιδιά αποχώρησαν για ξεκούραση. Ανανεώσαμε το ραντεβού μας για αύριο (μάλλον σινεμαδάκι...)


Καλή ξεκούραση σε όλους τους εκπαιδευτικούς στο 4ήμερο που διανύουμε (των Τριών Ιεραρχών, για να μην ξεχνιόμαστε...) !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: