Δευτέρα, Νοεμβρίου 21, 2005

ΠΑΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚ...

Ήταν ένα υπέροχο ΣΚ. Οι δυο φίλες της γυναίκας μου μας επισκέφθηκαν με μια εκδρομή - αστραπή.
Βέβαια, τα πράγματα δεν ξεκίνησαν καλά. Τα κορίτσια ήρθαν με 5ωρη καθυστέρηση από Θεσσαλονίκη, αφού το καράβι άργησε να φτάσει. Η αναμονή στο λιμάνι ήταν δύσκολη (και άβολη), αλλά ευτυχώς το καράβι ξεκίνησε κατά τις 6 τα ξημερώματα. Το ταξίδι ήταν ακόμα χειρότερο (πολύς κόσμος - κυρίως Αλβανοί, αϋπνία και χάλια καθίσματα), αλλά έφτασαν περίπου στις 2 το μεσημέρι του Σαββάτου. Αφού βολέψαμε τα πράγματα σπίτι, πήγαμε για φαγητό (ως γνήσιοι κοιλιόδουλοι...)
Τα θαλασσινά - ψαρικά σ' αυτό το νησί είναι τέλεια. Φρέσκια μαριδούλα, χταποδάκι κρασάτο (άπαιχτο), καλαμαράκι που μύριζε ακόμα θάλασσα και όλα τα απαραίτητα σαλατικα - αλοιφοειδή για ένα σωστό και γνήσιο φαγοπότι (μαζί με το απαραίτητο ουζάκι).

Η μέρα συνεχίστηκε με χαλάρωμα και καφέ στο σπίτι.
Το βράδυ είχαμε δυνατό clubbing? στο νησί, στο κοσμικό club "Καραγκιόζης".
Η Κυριακή μας επιφύλασσε εκπλήξεις. Η αρχική βροχή δεν μας ενόχλησε και έτσι πήραμε τον πρωϊνό καφέ μας στην κοσμοπολίτικη "Νεφέλη" με θέα όλη την Μύρινα. Μόλις φύγαμε όμως (είχαμε σχεδιάσει μια μικρή περιήγηση στις παραλίες του νησιού), άρχισε να χιονίζει!!!Απίστευτο!!!
Έτσι γυρίσαμε σπίτι (αφού βγάλαμε τις απαραίτητες φωτογραφίες του καιρικού φαινομένου) για το απαραίτητο μεσημεριανό. Με τρεις, λοιπόν, γυναίκες στην κουζίνα, ήταν λογικό να φάω ένα τέλειο γεύμα (πατάτες, λουκάνικα, σαλάτες κλπ).
Μετά την μεσημεριανή ανάπαυση, ήρθε λοιπόν η ώρα του αποχωρισμού. Φύγαμε για το αεροδρόμιο και περιμέναμε την πτήση των κοριτσιών. Μάταια όμως. Καθυστέρηση στην πτήση από Αθήνα (λόγω τεχνικού προβλήματος) και πιθανότητα ακύρωσής της. Άγχος και πανικός μιας και τα κορίτσια δουλεύουν το πρωΐ, αλλά ευτυχώς αίσιο τέλος. Μιαμιση ώρα καθυστέρηση κι επιστροφή στην Θεσσαλονίκη μέσω Αθήνας.
Τέλος καλό - όλα καλά.
ΥΓ: Κορίτσια, σας περιμένουμε ξανά :)